РІВНЕГАЗ ЗБУТ Меню
104

контакт-центр

Контакт-центр 0362 48 90 04

Контакт-центр0362 48 90 04

04.04.2019 / 11:52

Розгляд спорів між споживачем і постачальником

У випадку виникнення спорів/розбіжностей між Постачальником та Споживачем, стосовно постачання природного газу, проведення звіряння розрахунків і оплат, відшкодування збитків та інших питань всі розбіжності сторони вирішують шляхом досудового врегулювання спорів у прозорий, справедливий і швидкий спосіб. Постачальник зобов’язаний розглянути всі скарги, отримані від споживачів, і протягом одного місяця повідомити про результати їх розгляду.

 Для врегулювання спірних питань (розбіжностей), прохання звертатися за адресою Україна, м. Рівне, вул. Івана Вишенського, 4.

Режим роботи:

пн-чт з 08:00 до 17:15; обідня перерва з13:00 до 14:00;

пт з 08:00 до 16:00; обідня перерва з13:00 до 14:00;

сб-нд – вихідні дні.

Або звертатися за телефоном (0362) 64-33-52, e-mail: office@rvgaszbut.104.ua

Відповідальна особа за врегулювання спорів (розбіжностей): директор Кошельник Леонід Володимирович.

Всі спори (розбіжності), які виникають між Постачальником та Споживачем пов’язані із укладенням, виконанням, зміною, припиненням дії Договору вирішуються шляхом переговорів.

У випадку, якщо спори (розбіжності), не можливо вирішити шляхом переговорів, споживач має право звернутися із заявою про вирішення спорів (розбіжностей) до Регулятора ринку природного газу згідно статті 21 Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг» та/або вирішити спори (розбіжності) в судовому порядку відповідно до законодавства України.

Порядок Розгляду скарг та врегулювання спорів, визначений у статті 21 Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг» http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1540-19