РІВНЕГАЗ ЗБУТ Меню
104

контакт-центр

Контакт-центр 0362 48 90 04

Контакт-центр0362 48 90 04

13.01.2016 / 10:41

Звернення громадян

Ліцензійна діяльність ТОВ "Рівнегаз Збут" поширюється на територію Рівненської області. Нашими клієнтами є 256 тисяч сімей та близько 3 тисяч підприємств, установ і організацій. Один з головних пріоритетів компанії - забезпечення високого рівня якості обслуговування наших споживачів. Для нас важлива думка кожного нашого клієнта - звертайтеся до нас, якщо маєте запитання, пропозиції або скаргу

Відповідно до українського законодавства, споживачі послуг мають право написати звернення, скаргу чи подати запит для отримання інформації, яка їх цікавить. Форму, порядок та терміни розгляду звернень регулюють Закони України "Про звернення громадян", "Про доступ до публічної інформації" та "Про захист прав споживачів".

Також споживачі можуть записатися на особистий прийом до директора ТОВ "Рівнегаз Збут" або до профільних спеціалістів.

Контактну інформацію і графік роботи служб Ви можете подивитись тут.

Про вимоги до звернень громадян та терміни їх розгляду Ви можете дізнатись із Закону України "Про звернення громадян" від 02.10.1996 № 393/96-ВР.

  • У зверненні має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання заявника, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.
  • Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати.
  • Звернення, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає.
  • Письмове звернення може бути надіслано поштою або передано громадянином особисто чи через уповноважену ним особу, якщо ці повноваження оформлені відповідно до чинного законодавства.